10 direktorskih zapovjedi

1. Ja sam direktor tvoj, i ne priznaj nikog drugog u sljedeća dva mandata osim mene!

2. Ne uzdaj se ni u kakve forume i komisije jer ti jedino ja mogu pomoći!

3. Ne spominji moje ime, samo ako me hvališ!

4. Četiri dana radi za sebe, a peti za reprezentaciju, moja putovanja i dnevnice.

5. Poštuj moje ljude da ti dobro bude i da ostaneš dugo miran i spokojan u preduzeću.

6. Ne ubijaj radni moral vrijednima, jer oni rade i za tebe i za mene!

7. Ne čini preljube u OOUR-u, tamo gdje sam ja već bacio oko!

8. Ne kradi, jer nisi na položaju, to je trenutno moj posao.

9. Ne svjedoči drugom, šuti i kad misliš da si u pravu!

10. Ne poželi tuđe, bolje radno mjesto, jer ni za svoje sposoban nisi!

aysa
ništa specijalno.. završila "normalnu" osnovnu i srednju školu.. ha ja!

Komentariši